Dagens

publicerat i Om mig
Humör: Bra,har nyss varit och tränat + duschat nu.
Planer: Sitta här en stund,leta lite jobb, diska, hämta Alvin + ut och gå.
Gjort: Lämnat Alvin på dagis, tränat,duschat och nu sitter jag här.
Ser på: Datorn + efter tio
Lyssnar på: Efter tio
Läser: Teori + Vince & Joy, tror jag den heter. Lånade den av Emma i söndags.
Dricker: Kaffe.
Äter: Åt precis tre hårda mackor
Middag?: Kyckling, potatisgratäng som vi aldrig åt i helgen men blev över från igår.
Bästa: Att jag har tränat
Sämsta: Inget jobb.
Alvin: Glad tror jag, han är ju på dagis.
Väder: Lite kallt men SOL!


Alvin gillar att leka med mitt smink.. Han brukar få det jag inte använder :-)

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av SARA - MISSCUPCAKE:

haha, vad gulligt av dig att dela med dig av gammalt smink :)

2:a kommentar, skriven , av Sandra:

Sara: Japp:)

Kommentera inlägget här :