Uppkörning

publicerat i Om mig
Nu har jag bokat uppkörning och körprov! Nu måste jag bara plugga ordentligt! Har varit seg på det eftersom jag är en sån person som måste ha ett datum för att kunna plugga ordentligt. Nu har jag det, i december är det. 1 dec har jag körprov och uppkörningen lite senare. Säger det om jag klarar den eller inte ;) Halkan har jag nu på tisdag. Fick i uppgift att boka halka här i Västerås istället för Eskilstuna som körskolan egentligen åker till för det finns inga tider där nu. Men jag bokade alltså alltihop för annars kanske tiderna tar slut.
Har pratat med mamma också vi måste åka upp till dom och dom ner hit lite mer nu innan uppkörningen. Kan ju bara köra med dem. Är en bit att åka för både dom och oss men jag vill ha mitt körkort nu.
Sen ska jag försöka köpa en skrutt bil. Vi får ju en ny a4 om en vecka eller så för Andreas måstebyta bil efter ett visst antal mil så dem kan sälja den till ett bra pris och det blir ungefär en gång i halvåret. Därför vill jag ha en skit bil så jag kan träna lite mer innan jag ska köra en ny bil som vi inte äger... Sen så har ju Andreas alltid bilen eftersom han pendlar. Nu svamlar jag bara..Ska dricka mitt kaffe nu!

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Annie:

Lycka till!

Kommentera inlägget här :