Trött

publicerat i Vardag

Idag är jag trött, men ska nog se husfruarna på tv. Undra hur trött jag kommer vara efter jag jobbat en hel dag. Antagligen lika trött som Adde, då slipper han tjata på att vi ska lägga oss :-) Imorgon ska vi alla gå upp samtidigt så Alvin vänjer sig vid att gå upp tidigt. Idag vaknade han inte förrens jag väckte honom kl 8. Imorgon ska han börja vid 7.30.

Idag har jag skrivit på papper så nu är det klart. Så imorgon blir första dagen, ska gå igenom allt! Spännande =) Imorgon kan jag fylla i Alvins schema på dagis också för någon vecka framöver när jag får arbetstiderna, fast jag tror jag vet dem men bäst att vara säker. Det var de jag tyckte var krångligt med Alvins dagis papper att veta när vi ska lämna,hämta, vem som ska göra det men det löser sig väl som det mesta! Nu ska jag läsa nya mama.

Tack för alla gratualtioner!

Kommentera inlägget här :