Utmaning

publicerat i Om mig
Tre namn du går under  
Sandra
Älskling
Mamma?
Tre saker som skrämmer dig
Att något ska hända med någon i min närhet
Min knöl, även om jag tror att det inte är något farligt så brukar jag tänka vad som händer om det skulle vara det.. Tänker på Alvin mest.. 
Är väldigt mörkrädd! Eller är väl egentligen inte rädd för mörket utan allt som händer i mörker..
Tre saker du har på dig
Andreas t-shirt
mjukis shorts
trosor
Tre saker du tycker om
Min familj/släkt/vänner
Sommar/sol
Livet överhuvudtaget
Tre saker du ska göra närmaste tiden
Sova
Träffa Emma imorgon på stan för lite lunch mm.
Försöka söka många jobb/ta studenten!!
Tre saker du verkligen vill ha
Lyckligt liv
Fred/att alla i min närhet ska vara friska..
Jobb/mer pengar

Gör den ni med..





Kommentera inlägget här :