Svårt

publicerat i Om mig

Det är svårt det här med jobb. Jag sökte ett till igår men eftersom jag inte hunnit få någon erfaranhet vilket inte är så konstigt då jag fortfarande studerar så är det typ omöjligt. Alla vill ha några års erfarenhet. Men nu hoppas jag att någon iallafall hör av sig. Jag vill helst ha ett heltidsjobb, kan tänka mig jobba 75 % några månader i värsta fall. Det som är bra med det är att Alvin inte behöver gå lika långa dagar på dagis i början. Men det hela beror lite på lön för det är något jag behöver. Ja det ordnar sig säkert. Vem vet jag kanske kommer in på någon utbildning fast jag vet inte vad jag skulle välja då om jag fick ett jobb och kom in på en linje..


Förresten sa jag att jag fick mvg i slutbetyg i databashantering? Läraren tyckte jag skulle söka arbete inom det.. Nja skulle inte tro det.. Sen fick jag vg i marknadsföring tror jag det var.. Resten får jag väl reda på snart.

Kommentera inlägget här :