Svar

publicerat i Om mig

Ibland får jag frågor som jag glömmer svara på! För det mesta trevliga frågor, eller helt normala frågor som man kan svara på. I början när jag bloggade på metrobloggen så fick jag mer frågor mest positiva. Det är kul när ni läsare berättar om er själva som Camilla gjorde idag. Hon skrev bland annat vad hon jobbade med. Ni får gärna berätta lite om er själva i detta inlägg, som ålder, om ni har barn osv. Alla som läser kommenterar inte har jag märkt :-)

Camilla undrade iaf varför Andreas inte syns så mycket i bloggen? Den frågan har jag fått några gånger förut men inte svarat. Någon undrade för någon vecka sedan om vi inte var tillsammans längre eftersom vi flyttat osv?
Vi är fortfarande tillsammans såklart! Vi flyttade allihopa hit till den större lägenheten, och är lika mycket tillsammans allihopa som förut. Jag har inte riktigt något bra svar på varför han inte syns så mycket på bloggen men mest för att jag inte vill skriva för mycket om mina nära eftersom det är jag som bloggar. Alvin syns men det för att jag blev gravid och vi fick Alvin som jag började blogga. För att jag ska kunna kolla tillbaka när Alvin blir större och läsa om hans utveckling. Men visst kan jag skriva lite mer om Andreas, om ni undrar något kan ni väl fråga istället? Så kan jag berätta då istället för att skriva en lång text här.
Så jag ni får helt enkelt fråga.

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Camilla Nilsson:

Hej Sandra! Då förstår jag. Det låter som en bra idé att kunna blicka tillbaka sen när Alvin är stor, jag önskar också att mina föräldrar hade dommunterat mer när jag var liten. Det mesta jag läst och sett finns från dagiset som jag gick på och sen sommarjobbade på i 15 års åldern =) Jag följer din och Natacha Peyres blogg. Det är kul att läsa om er vardag! Hur fick ni er lägenhet som ni har nu? Är det en bostadsrätt eller hyresrätt? :) Jag letar som en tok men det är svårt i Stockholm. Jag bor med min pojkvän i en liten etta på Lidingö. Står i bostadsskön men har bara stått i tre år, måste stå minst fem för att ha en chans. Kram kram!

2:a kommentar, skriven , av Camilla Nilsson:

Dokumenterat ska det självklart vara, gick upp kl 6 i morse.. inte van :P

3:e kommentar, skriven , av Sandra:

Camilla: Ja kul att kunna kolla tillbaka :) Kul att du följer! Vår lägenhet är en hyres trea.. Vi tog över den av min pappa men annars är det svårt att få hyres lägenheter här med! Men nog inte lika svårt som i Sthlm! Hoppas ni hittar någon snart! Kram

Kommentera inlägget här :