Puh

publicerat i Vardag
Igår så trodde jag ett tag och jag skulle få ett utbrott.. Okej nästan i alla fall, har ganska bra tålamod som tur är. Alvin var vääldigt gnällig. Han sov för lite på morgonen och vaknade tjurig. Det förstörde hela dagen. Sedan vägrade han äta min mat så vi fick skynda oss till ica och köpa burkmat. Sen hem och försöka få i han den vilket gick sådär, sen försöka få han att sova. Det gick inte. Ner i vagnen, Alvin somnade för att vakna när någon j*kla cyklist väckte honom. Upp igen, kunde inte somna om. Ringde till Andeas och var arg. Inte för att han kunde hjälpa mig men ändå.. Det var min dag. Sen åkte vi och handlade mat och åt på burger king sen åt jag lite glass också..Ben&Jerry glass, kände att jag var värd det :-)  Andreas tog Alvin inatt i alla fall. Han har vaknat tre nätter i rad, vet inte varför för han äter inte eller något sådant utan jag tror han drömmer eller något.

Idag ska vi tvätta kl 10, sen ner på stan och fixa present sen på eftermiddagen ska vi på kalas.

Kommentera inlägget här :