Onsdag

publicerat i Vardag

God morgon.. Lite sent kanske men vi har varit uppe ganska länge. Fast det är väl alltid någon som är nyvaken? Här hemma får man sova till 7-8 i bästa fall :-) Idag fick jag faktiskt sova till nästan 8. Fast jag tror Alvin varit vaken ett litet tag innan han väckte mig. Ibland tar det ett tag innan han börjar gnälla lite, han brukar leka med sin napp i sängen. Eller kudden.. Små barn roar sig lätt..

Igår kväll kollade jag (vi) på Gossip girl och desperate sen somnade jag ganska tidigt. Idag är det sol och ganska varmt. Snart är det nog sommar,hoppas jag. Undra vad vi ska göra i sommar. Andreas får semester sent, slutet på juli. Sen 7 augusti börjar Alvin på dagis så det blir inte så många veckor vi kan göra något på. Tror det blir en sväng till liseberg om jag får bestämma eller grönan. Alvin fyller 1år också! Det ska firas med ett kalas, sedan fyller pappa år, Andreas bror fyller år. Min faster gifter sig.. Så det är fullt upp! I augusti fyller halva släkten år mm. Så det blir nog en händelserik sommar! 

Vad ska ni göra i sommar?

Kommentera inlägget här :