Hår

publicerat i Om mig
Hår hår.. Ett problem. Jag hatar att fixa med håret. För det första så är jag inte så duktig på det, sen är mitt hår så tjockt så allt tar så lång tid och sedan har jag svårt att bestämma mig. Rakt eller lockigt. Men nu har jag lockat det, bäst att passa på när Alvin sover får locka lite igen innan jag åker hem till Emma. Vi har varit en snabbis på stan med Emma och Xandra idag fast Alvin blev less nästan direkt.

Förresten så längtar jag tillbaka till barbados men snart är det sommar här men inte idag..

image162

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Alexandra:

Var glad att du har tjockt hår!!! Jag har jättetunt och trist!!

2:a kommentar, skriven , av Sandra svarar:

Alexandra: Jo lite glad är jag när man slipper blåsa det torrt, för då tar det tid.. :-)

Kommentera inlägget här :