God morgon

publicerat i Vardag
God morgon.. Idag är jag lite trött för Alvin vaknade igår när jag precis skulle somna. Eller jag vet inte om det kanske var mitt eget fel för han bökade en massa så jag gick in dit men då sov han. Sen la jag mig igen och då hörde jag honom igen, så jag gick in dit igen och då satt han upp. Då tänkte jag likadant som jag alltid tänker men jag vet att det inte fungerar. Att han skulle få sova mellan oss. Det gick verkligen inte, han blev bara piggare. Så det var bara att gå upp igen. Han somnade efter någon timme och jag med på en madrass i Alvins rum.

Jaja, man kan inte få lyx att sova hela natten jämt. Vi har i alla fall varit ute och gått och vid 11 ska vi möta Emma på stan. Ska ringa andra Emma idag också för och kolla när hon kommer hem från Trollis (trollhättan). Jobbigt att många heter Emma, måste nog hitta ett smeknamn för dem.. Annars ska jag jogga när Andreas kommer hem och försöka fixa någon middag vårt kylskåp ekar tomt fast jag tycker vi handlar ofta och mycket.

Ska köpa present till min lillebror idag också, han önskar sig glass. Det har han berättat två gånger för mig.. Sötis, men Emma önskar sig något annat till honom :-) Hittar nog förhoppningsvis något mer än glass..

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av emmsah:

hahah icecream killen.. :P miss you

Kommentera inlägget här :