Bevis

publicerat i Alvin


Bevis på att Alvin står väldigt bra själv nu. Hinner nästan aldrig ta fram kameran för då ska han snabbt krypa till mig och försöka ta kameran. Därför alla bilder blir när han står och drar mig i benet. Men här står han och leker i sin låda i köket. Han kan öppna den längst ner nu så då fick han ha sina leksaker där så man kan få laga mat lite ifred.

På tal om barn. Jag blir ledsen när jag läser aftonbladets artikelserie om barn som blir skakade. Tänk att man kan vara så hemsk och skada små barn.. Eller ja alla barn så klart. Usch.. Jag klarar inte av att läsa det helt utan skummar igenom.

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av emmsah:

Jaaaa han har ju blivit såå duktig kille =)

2:a kommentar, skriven , av Sandra:

Emma: Ja :-)

Kommentera inlägget här :