Shopping

publicerat i Mode, shopping
Både jag och Alvin fick lite saker med oss hem av mormor och morfar :-) Men jag tror jag ska lämna tillbaka min topp och byta mot något annat. Provade först en storlek med den var så trång vid brösten så jag tog en större och betalade den men provade aldrig. Dumt. Den är jätte stor i ryggen och modellen känns fel. Man känner sig stor i den. Skorna var sköna i alla fall. Mjuka, jag kan inte ha alla skor för jag får skavsår för minsta lilla men dessa tror jag blir bra.

451598-58
451598-57
451598-59

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av emma:

Ja oj vad stor du såg ut i den.. eller inte knäppis. skit snygg var den

2:a kommentar, skriven , av Sandra:

Emma: Jo i ryggen sitter den dumt, syns bättre irl. Men den är bytt nu ;)

3:e kommentar, skriven , av Alexandra:

Sen jag var gravid klarar jag inte heller av att ha toppar med sån vidd. Man känner sig nästan gravid igen... :)

4:e kommentar, skriven , av Sandra:

Alexandra: Ja precis så känns det :-)

Kommentera inlägget här :