Natt

publicerat i Alvin
lnatt var Alvin inte så rolig. Han vaknade vid 2 och satt upp i sin säng och "pratade" sen fick jag han att somna om sen gick jag på toaletten och när jag kom ut satt han där igen. Sen vägrade han sova. Sen började han skrika som en tok, han brukar aldrig skrika på det viset så jag blev lite förskräckt. Men med mitt "morgon"humör så blev jag mest irriterad fast det visade jag inte för honom men tillslut fick Andreas ta över. Alvin somnade tillslut mellan oss i vår säng vid 4-5 tiden. Fast jag är faktiskt pigg idag i alla fall.
Jag gissar på att Alvin drömde och hade sig inatt. Hoppas han sover hela natten inatt!

Alvin är i alla fall som vanligt idag, han kryper runt och jag får springa efter och säga aj aj aj till alla kontakter som han ska dra ur. Lite svårt att gömma kontakterna, sladdarna är en sak. Idag lärde han sig att dra ur kontakten till tvn, så nu är det roligt sen skrattar han och kryper iväg när jag säger åt honom. Sötis!
Han lärde sig igår att dra ur en sak på kylskåpet, det där gallret som sitter längst ner. Inte för att jag vet hur han lyckades med det.
När han sitter i gåstolen ska han köra på allt i hans väg med världens fart så idag trodde jag att han skulle ha sönder min lykta men det klarade sig! Det går snabbt framåt när dom sätter fart :-)




Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av emma:

Lillplutt då.. klart man ska bråka med mamma och pappa ibland ;) när ska du föra över grejerna då?.. ahah va va va? :P puss

Kommentera inlägget här :