Kväller

publicerat i Vardag
Alvin är fortfarande väldigt förkyld, han har väldigt svårt att sova och vaknar hela tiden i princip. Nu sover han i sin egen säng och vi hoppas på att han inte vaknar. Hoppas han blir bättre. Vi höll oss inne idag eftersom det regnade när vi tänkte gå ut och jag har ont i halsen. Imorgon vill jag ut och gå på morgonen i alla fall, får huvudvärk om jag inte går ut.

En sak som jag inte gör om är att beställa böcker från adlibiris. Det är inte första gången mina skolböcker kommer bort! Nu är det inte jag som beställer utan min rektor men dom kommer i alla fall bort. Nu har dom skickat en ny pyskolgi bok som skulle komma idag. Tror ni den kom? Nej.. Suck!!

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Stina:

Bokus har aldrig tappat bort nga böcker för mig. kanske värt att testa iaf ;)

2:a kommentar, skriven , av Sandra:

Stina: Brukar beställa från bokus men min skola beställer från adlibris tror jag! Ska säga åt dom att byta ställe!

3:e kommentar, skriven , av solve:

Hejsan!

Tänkte bara tipsa som att du kan tjäna pengar på din blogg! Jag tjänar själv runt 2000 kr per månad på min blogg!

Klicka på den här sidan för att få veta mer:

http://www.ifonesverige.se/tavlingar/tjana-pengar-pa-din-blogg/

ha en trevlig dag!

4:e kommentar, skriven , av linda:

Hej! Nu är jag tillbaka i bloggvärlden igen! Tuva är också riktigt förkyld sen i lördags. Riktigt jobbigt har hon det med snoret som bara rinner och täpper till i näsan. Hoppas Alvin kryar på sig snart! Kram Linda

5:e kommentar, skriven , av Alexandra:

Ojdå... jag som har så bra erfarenhet av Adlibris. Hoppas lille Alvin blir bättre snart!

6:e kommentar, skriven , av Sandra:

Linda: Vad kul! Tack han börjar bli bättre! Kram
Alexandra: Typiskt min otur :-)

Kommentera inlägget här :