Köttbullar

publicerat i Vardag
Vi har ätit mormors goda köttbullar till middag med potatis och Andreas gjorde en sås på skyn från köttbullarna. Blev riktigt gott! Köttbullarna räcker till min mat imorgon och sedan finns det en till middag köttbullar i frysen.
Annars har vi veckohandlat idag och skrivit en veckomatsedel, det är bra att göra för annars äter vi så mycket ute mat! Jag bytte toppen på hm till en skjortklänning, visar bild imorgon för de jag tog blev inte så bra.

Jag tror faktiskt inte jag behöver plugga ikväll, kan göra det imorgon och i helgen. Känns konstigt att inte göra det. Sitter annars hela kvällarna så undra vad jag ska hitta på nu? Kolla lite på tv kanske.
Har lite svenska c kvar, lite info/layout, lite matte och mycket psykologi men har inte fått någon bok än så det hinner jag med imorgon och resten på lördag/söndag.

Hoppas det är lika fint väder imorgon med då kanske Emma följer med på promenad?

Kommentera inlägget här :