Godmorgon

publicerat i Vardag
Godmorgon.. Blev ingen bloggning igår, hade inte riktigt tid och lust faktiskt sen var blogg.se väldigt seegt under en tid. Nu snöar det här igen, inte för att det ligger kvar på marken men så trist! Vill ha sol.
Idag flyttar min lillebror ner till pappa igen, får hoppas det går bra för han nu och nu önskar jag att det blir så. En annan hemsk sak är morden på de två små barnen i arboga. Usch vad hemskt. Tänk att man kan göra något sådant.

Idag måste jag plugga ganska mycket, har kursavslut och två stora inlämningar denna vecka och nästa vecka är det två kursavslut. Tänk att allt alltid lyckas komma på samma gång.

Förresten så var vi och kollade på en ny mobil till mig igår, har varit utan en vecka snart. Inte så roligt. Ska lämna in den jag har nu men det tar nog tid att få tillbaka den. Kollade på en rosa sony ericsson w200i. Jag vill ha den i rosa men den är slut överallt och jag vill inte att den ska vara låst till telia. Jag ska i alla fall ha en walkman och en sony ericsson. Kamera är inte lika viktigt.

Kommentera inlägget här :