Godmorgon långfredag

publicerat i Vardag

Snart kommer Emma och hämtar upp mig så hon kan klippa och färga mitt hår. Eller ja hon ska vakna först också, vid 10-11 skulle hon komma! Själv har man varit uppe ett tag redan.
Igår kväll så började jag skriva på ett cv, ska skicka in lite intresseanmälningar till några banker. Sen såg jag att nordea sökte personal med gymnasieekonomi utbildning. Även om jag skulle komma in på en utbildning så är jag inte 100 % säker på att jag vill plugga. Men det lutar mest åt det. Men samtidigt skönt att ha lite bättre ekonomi och slippa plugga. Inte lätt det där med jobb och utbildning.

Vi måste fixa en påskpresent till Alvin idag, inte för att han förstår det men något litet ska han nog få. Han blir 8 månader på måndag också :-)


image105

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av linda:

Knepigt det där med om du ska jobba eller plugga! Med ett jobb så blir ju ekonomin lite roligare! :D Plugga kan ju alltid göra lite senare! Eller så pluggar du på nu så har du det gjort lixom! Gör det du känner mest för så blir det bäst! :D

Alvin har blivit så stor! Tiden går ju så fort med de små! :P Söt är han oxå! :)

2:a kommentar, skriven , av Sandra svarar:

Linda: Ja det är precis så jag tänker om att plugga, lika bra att ha det gjort..
Ja dom växer för fort, tuva har också blivit stor :-)

3:e kommentar, skriven , av linda:

Ja i så fall är det ju klart du ska plugga nu! Så kan du njuta av bra ekonomi sen! :D Kram å Glad påsk!

Kommentera inlägget här :