Vet ni vad

publicerat i Om mig
Idag har jag äntligen fått/köpt en ny kamera! Jag la till lite men jag har fått den av Andreas i studentpresent. Det blev till slut en Casio exilim exz100 eller något sådant heter den. Jag köpte en svart. Orkade inte beställa någon men jag köpte den på expert och de hade bästa pris också.
Sen har jag fixat med lite andra saker tex, köpt ett teoripaket och bokat min första körlektion. Den 24juni får ni passar er. 10 körlektioner + teorilektioner och böcker köpte jag för 5000kr. Kollade runt lite innan vad olika paket kostade på olika körskolor, finns några att välja på men jag tror jag hittade ett bra ställe.



Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Fiia:

5000? lät billigt! Jag betalade 3000 för böcker, lektioner och tre 60min körlektioner! :)

Kul att du börjat iaf, det är ju super kul att köra bil :)

2:a kommentar, skriven , av Jessika:

Åh, en sån har min lillasyster! Den är jättebra, vill också ha en sån! :-D

Kommentera inlägget här :