Student

publicerat i Om mig
Skrev nyss ett långt inlägg om studenten men det blev så långt så jag delar nog upp det lite.

Jag hade ställt klockan på kvart över 4 på morgonen, vid halv 5 så gick jag upp och duschade. Sen vid halv 7 kom Martina hit, Xandra var också med för att säga hej till Alvin. Klockan 7 skulle vi nämligen på champange frukost. Efter den så skulle vi vara på skolan kl 9 för smörgåstårta och betyg. Lärarna pratade lite och känns faktiskt lite tråkigt att säga hejdå till alla. Eller till Susan mest för hon har hjälpt mig mycket!
Vid 10 började vi gå bortåt konserthuset för därifrån skulle vi springa ut som vi gjorde klockan 11. Sedan fick vi träffa familj/släkt och jag fick mycket fina blommor. Väldigt många blev det! Synd att allt var stressigt så man hann inte säga så mycket till varandra. För sedan skulle vi åka vagn. Vi skulle egentligen åka en timme men det blev två och en halv. För länge, för ¨på slutet var alla så trötta av solen och värmen så det kändes mest segt.

Sedan åkte vi hem för fika...

Kommentera inlägget här :