Sorry

publicerat i Om mig
Jag är ganska dålig på att uppdatera här märker jag. Men på dagarna hinner jag ej sitta här för Alvin är överallt nu, sen så gillar han inte riktigt när jag ger datorn mer uppmärksamhet än honom. Sen var det inge roligt att skriva när jag inte hade någon kamera, men nu har jag ju det.

Jag denna helg har varit bra. I fredags gick vi ner på stan/rix fm med Kalle och hans tjej Emilia. Det är Andreas kompis, Kalle alltså. Sedan mötte vi Xandra, Emma och Emil där och Emma och Jonas kom ner också. Vi kikade på rix fm ett tag och Alvin somnade i vagnen med hörselskydden på så det var bra. Sedan gick vi till sjökrogen och tog en öl. Efter det så gick vi hemåt men jag mötte upp Xandra igen och vi satt oss en stund på bishops arms innan hon skjutsade hem mig. Hon fick körkort förra veckan.

I lördags gick Andreas hem till Kalle och kollade på matchen, Emma och Xandra kom hit och höll mig och Alvin sällskap under matche. Skit att Sverige förlorade.
Jag och en annan Emma var på stan på dagen också, vi kikade lite och åt lunch så det har varit en trevlig helg =)

Igår handlade vi, jag tog en kaffe med Xandra sen gick jag, Andreas och Alvin en långpromenad.





Kommentera inlägget här :