Soligt

publicerat i Vardag
Vilket härligt väder vi har! Jag och Alvin var ute innan lunch någon timme, jag passade på att sola lite medans Alvin sussade i vagnen. Jag hade gått en bit med han innan så att han skulle sova. Nu lägger Andreas Alvin igen och jag sitter på ett gammalt täcke på balkongen som ser ut som ett förråd. Eller så illa är det väl inte men det står massa kartonger och lite verktyg som vi inte har plats för i förrådet men som måste ner ändå.

Igår så var vi hos Andreas pappa på grillmiddag, var väldigt gott. Annars så gjorde vi inte så mycket förutom att jag bakade lite och var med Emma och min lillebror på stan en sväng. Har bakat idag med, kladdmuffins som blev bättre denna gång.

Nu ska jag sörja min kamera lite för jag vill kunna ta fina kort men men.....

Kommentera inlägget här :