Måndag

publicerat i Vardag
Jaha så var det måndag igen, fast den här veckan kommer nog gå ganska fort tror jag.
Imorgon har jag körlektion kl 17. Lite nervös faktiskt men det går väl bra (hoppas jag).
Onsdag ska vi till stockholm med mamma och Janne, vi ska till kungens kurva.
Om mamma och Janne är kvar på torsdag ska jag följa med Xandra&Martina till trollhättan för Martina ska vara hårmodell till Emma. Det är hennes slutprov så på lördag flyttar hon hem. Mamma och Janne ska alltså vara barnvakt till Alvin.  Jag vill inte att Alvin ska åka med någon som nyss får körkort, skulle inte vilja att han åkte med mig heller i början + att Alvin hatar att åka bil ibland så en lång resa med honom lockar mig inte speciellt mycket.. Han kanske inte hatar att åka bil men det är knappast populär längre, mest gnäll.
Sen fredag är det ju helg..

Nu ska jag svara på lite kommentarer, är dålig på det ibland men jag läser alla och svarar även om det tar lite tid..

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Jessica:

haha, kan ju säga det att en nybörjare kör oftast bättre än en gamling då man är mycket mer försiktig så jag skulle nog avra mer orolig om din mamma/pappa/en annan vän som haft körkort längre körde...det är inte alltid erfarenhet ger färdighet ;)

2:a kommentar, skriven , av Sandra:

Jessica: Håller inte riktigt med, visst en jätte gammal person men en person som kört bil längre har oftast lite mer erfarenhet coh kan lösa en situation bättre =)

Kommentera inlägget här :