Makeup

publicerat i Om mig
Jag har bokat en makeup kurs på make up store. Har länge tänkt göra det. Emmas syster var där förra helgen när vi var på stan då kikade vi in och det blev så snyggt. Sedan får man produkter för 495kr som kursen kostar så nu har jag också bokat en sådan kurs. Vet redan vad jag ska köpa för produkter tror jag, bland annat deras concelaer för den har jag haft förut sedan är jag nyfiken på deras löspuder. Sedan hittar jag nog något mer. Bokade den 19juli för då ska vi på bröllop så det kan vara roligt, slipper man gå hem och sätta sig uppsminkad.
Förresten så är det min faster som ska gifta sig. Hon ska ha en rosa klänning, det kommer bli jättefint. Jätte snygga inbjudningskort fick vi också. Eftersom hon kommer bära rosa så kanske jag ska ta min studentklänning om jag inte hittar någon annan. Alvin ska vara med min mamma här hemma eftersom det ändå inte blir roligt för honom att sitta still under vigseln och under festen ska inte barn vara med. Vilket inte heller är roligt för barnen med fulla människor sen blir dem trötta också.

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Evelina:

Åh va skoj. Det tänktej g också göra :D Dom har ju s bra grejjer där.

Men jag har ju en som skafixa mig till bröllopet iaf :D



Klart du ska ha din fina studentklänning den är skit snygg!

2:a kommentar, skriven , av Sandra:

Ja det har dom, ja det är skönare att ha en egen som fixar dig ju slipper du stressa runt :)

Ja den är ju fin.. kram

3:e kommentar, skriven , av Ida:

Var på kursen för någon månad sedan. Tog både concealern (på bilden) och löspudret. Jättebra verkligen! :)



Ha en toppen midsommar!

4:e kommentar, skriven , av Sandra:

Ida: Det låter bra! Hoppas du hade en bra midsommar!

Kommentera inlägget här :