Jaha

publicerat i Om mig
Sverige förlorade, jävla skit. Jag trodde inte att vi skulle vinna så lätt som alla tidningar hade sagt men sverige spelade kasst! Vi var bättre mot spanien fast vi förlorade då också. Lite besviken är jag allt. Idag kan man läsa i tidningar att Lagerbäck måste avgå bla bla.. Ingen klagade så mycket på att vi hade ett gammalt landslag innan em men nu kan de klaga. Ja iaf så tyckte jag inte någon var speciellt bra igår. Hoppas vi kvalar till vm bara..

Idag ska jag och Alvin på stan med Xandra, hon ringde nyss.. Vi ska äta lunch fast Alvin får nog något hemma när han vaknar. Fast jag är fattig denna månad, studenten kostade lite + att detta är sista månaden jag får studiebidrag och 25 juli är sista gången jag får föräldrapenning sen måste jag verkligen få ett jobb.. Känner mig lite stressad faktiskt även om Andreas har pengar så hatar jag att inte ha egna pengar.. Sån är jag, men det löser nog sig tror jag. Helt fattig ärjag inte men mina sparpengar rör jag helst inte. När jag skriver att jag är pank menar jag att jag inte har råd att shoppa och lägga pengar på onödiga saker så ni vet för räkningar mat mm det har vi alltid pengar till :-)
Jaja lite invecklat blev det allt.

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Linda:

Tips på jobb: Kolla om Securitas har något jobb!! De står ju även för utbildningen om är på 4 dagar! :D

2:a kommentar, skriven , av Sandra:

Linda: Ja det var ett bra tips men måste man inte ha körkort?

3:e kommentar, skriven , av Linda:

Det kanske man måste...hmm...men inte på alla väktar jobb!! Värt att kolla upp! :D

Kommentera inlägget här :