Erkänna

publicerat i Om mig
För några veckor sedan skulle jag betala med Andreas kort på ica när han väntade utanför med Alvin. Han knappade in koden på min mobil och när jag skulle betala slog jag den koden. Men det gick inte, jag slog koden igen, det gick inte. Tillslut hämtade jag Andreas som då slog koden och det fungerade. Jag var helt säker på att jag slagit den koden som jag fick. Inte förrens iförrgår erkände Andreas att han gett mig fel kod. Han hade tänkt på det där ett tag och kommit på att han hade gett mig sin förra kod (misstag) men inte vågat sagt det. Jag kom dock på honom när han skulle ge mig koden igen för jag skulle ta hans kort. Jag såg då att det inte var samma kod som han gav mig förra gången, då erkände han :-) Haha fegis.. Jag visste iaf att jag slagit den kod som jag trodde var rätt.

Kommentera inlägget här :