Vakna

publicerat i Om mig
Inatt vaknade Alvin, fast jag vaknade av att Alvin låg i vår säng. Så Andreas hämtade honom tydligen, sen var han vaken ett tag men super trött så Andreas nattade om honom i hans säng vid 4. Ibland på nätterna vill Alvin bara att Andreas ska lägga honom, eller det går fortare då. Jobbigt för honom som ska jobba och jag hade faktiskt gärna kunna gjort det själv egentligen.

Idag ska jag på körlektion, emma ska passa Alvin. Hon kommer någon gång efter hon lämnat Liam på dagis.

Justja fick en fråga här om dagen på hur gamla mina syskon är och hur många jag har, sen var det något mer om hur gamla kusiner jag har tror jag.
Ja iaf så har jag tre syskon. Jennifer på min mammas sida, vi har inte samma pappa. Hon fyller 17 i höst. Sedan Jonatan på pappas sida, så vi har inte samma mamma. Han är nästan exakt lika gammal som Jennifer fyller alltså 17år. Sedan har vi Liam som blev 2år i maj. Vi bor grannar och vi har samma pappa.
Mina kusiner är snart 4år och 7år, sen har jag ju en till kusin på mammas sida som blir 1år i oktober.
Många som känner mig tycker min släkt är invecklad.

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av emma:

de är nog inte bara dom som känner dig som tycker den är invecklad hihihi =) nejdå. vi kommer snart och kidnappar lillprinsen.. kramkram

2:a kommentar, skriven , av Jenny W:

Ojdå, ja det var en massa människor och åldrar där. Men det måste ´vara kul med stor släkt! /Jenny

3:e kommentar, skriven , av Sandra:

Jenny: Ja det är roligt =)

Emma. Ja haha..

Kommentera inlägget här :