Sjukt tråkigt

publicerat i Om mig
Okej, jag har sjukt tråkigt. Det tog mig två timmar att lägga Alvin. Började kl 11 efter hans lunch som han inte ville ha för han var så trött. Sen blev jag så trött på han så jag gick ut och stängde dörren sen fick han sitta där ett tag. Till slut fick jag honom att sova.

Kan ju skriva lite intressanta saker.
* Drömmer mig bort bland kläder och skor som jag vill köpa. Men det får nog inte bli så förrens jag får jobb.
* Idag ringde jag och väckte Xandra sedan skulle jag ringa upp om en kvart och när jag gjorde det stod hon utanför min dörr. Alvin blev glad och jag med såklart. Hon hade med sig frukt och bjöd mig på fruktsalld. Smaskens.
* Jag står på reservplats 128 för att komma in på beetendevetenskap. Krävs höga betyg.
* Tackade nej tll en pyskologi kurs + en ekonomi kurs som jag kom in på.
* Jag vill ha en ny väska och ett par jeans.

Nej nu ska jag göra något vettigt. Jag svamlar ju bara.


Kommentera inlägget här :