Onsdag

publicerat i Vardag
Idag skiner solen, tänk vad trevligt. Hoppas den gör det hela dagen. Längre vågar man inte hoppas på.

Igår kväll hämtade Emma och Xandra upp mig sen tog vi en fika på mc donalsa. Det blev det vanliga för mig och Xandra, en mc flurry med en blandning av daim och bilar. Undra om hon i kassan gillade den blandningen. Hon fick springa på olika håll. Sen tog vi en promenad för Emma är hundvakt.

När jag kom hem och vi skulle lägga oss vaknade Alvin. Så det var lite jobbigt. Ibland när han bara sover en gång per dag så vaknar han på kvällarna. Hans kropp måste vara inställd på att sovaa två gånger sedan sova för natten. Han tog sovmorgon till halv 9 idag. Bra på ett sätt för då kan jag hålla honom vaken till efter lunch.

Nu ska jag plocka upp alla skor Alvin dragit ner.

Kommentera inlägget här :