Fullt

publicerat i Om mig
Inte fått något napp på jobb än, ringde coop extra nyss eftersom jag hörde att dom brukar vilja ha folk hela tiden men det var fullt över sommaren vilker jag nästan förstod. Xandras mamma arbetar på coop konsum så där ska jag lämna in till hösten och på flera ställen. Nu är det semester och alla har sommarjobbare så nu är det i princip omöjligt. Det positiva med det är att jag kan vara med och skola in Alvin på dagis. Andreas tar inte semester förrens i augusti utifall jag skulle fått jobb.

Om jag skulle komma in på betendevetenskap finns det en möjlighet att jag kanske pluggar nu ändå om jag också får ett extra jobb, annars blir man en fattiglapp några år till. Nackdelen med att plugga och jobba extra när man har barn är att man inte har så mycket fritid men jaja.. Allting löser sig tillslut..

Jag börjar i alla fall bli rastlös på att gå hemma hela dagarna, tur att Alvin livar till det. Hur roligt och skönt det är att vara med Alvin hela dagarna så är jag inte någon som älskar att bara gå hemma. Skulle inte klara av att gå hemma längre än ett år tror jag, skulle få tuppjuck. Annat om man bor i hus antar jag då finns det lite mer att göra eller om man har fler barn. Fast det kommer kännas väldigt skumt och lite hemskt att lämna Alvin på dagis men han har ju sin morbror Liam där.. hihi.

Kommentera inlägget här :