Fredag

publicerat i Om mig
God morgon.. Jag fick sovmorgon till nästan halv 9. Vilken lyx. Jag och Alvin har nyss ätit frukost så nu ska jag byta blöja och sen funderar jag på om vi ska ut och gå.

Andreas ska bort ikväll så han kommer inte hem efter jobbet så idag får vi roa oss själva. Nu när vi försöker få Alvin att bara sova en gång per dag så är han väldigt gnällig vid fyra så det brukar vara skönt när Andreas kommer hem för då blir det något nytt. Men vi får väl hitta på något annat idag.
Igår var Alvin så trött så han la sig i mitt knä när vi lekte i hans rum och sen somnade han! Det har aldrig hänt tror jag, förutom när han var nyfödd och somnade överallt. Fast han fick inte sova så efter 5minuter kom Andreas hem. Lika bra det för annars blir det ändå krångel med sömnen.

På måndag ska vi till bvc, jag är väldigt nyfiken på vad Alvin väger. Vid 10mån vägde han vara 8,5.

Kommentera inlägget här :