Försök till att sola

publicerat i Om mig
Jag gjorde nyss ett försök till att sola ute med Alvin. Men ja, det går ju men eftersom det inte var bara jag som solade så fick jag jaga Alvin överallt. Men en stund var vi ute. Alvin ska ju inte vara i solen så det går bara att vara ute ett tag för nu går/kryper han överallt så han sitter knappast still i skuggan. Gjorde misstaget att ta med en av hans bollar ut så han jagade den överallt. Sen är det en av våra grannar som rastar sin katt i koppel på gräsmattan, krypa i bajs är inte så roligt kanske.

Ska låta Alvin sova i vagnen efter lunch då kanske jag hinner sola lite.

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Jojjo:

Är alvin en liten bebis eller?=P

ha en bra dag, kramar!!

2:a kommentar, skriven , av Sandra:

Jojjo: Han fyller snart 1år!

Kommentera inlägget här :