Vår jacka

publicerat i Mode, shopping
Har helt glömt bort att jag köpte en vår jacka förr förra veckan. Bra pris var det iallafall 298:- tror jag att jag betalade. Tror den passade fint, om inte annat så är det försent nu att lämna tillbaka den. Tänk vilket minne man har ibland..

image6

På tal om minne så la jag upp en tradera auktion idag, man hittar lite oanvända kläder ibland när man rensar. Hittade bland annat en stickad kofta från GT som jag köpte i höstas som jag inte ens använt, men har tagit bort lapparna. Men vi får väl se om någon nappar. Den är för stickig för mig. Sen lite annat smått och gott som jag nog ska sälja senare. Andreas tycker vi ska sälja Alvins kläder också, han säger att vi ändå kommer vilja ha nytt när/om vi får ett till barn men det känns svårt att sälja kläderna. Sen är det himla jobbigt att sälja kläder på tradera när det ska postas, kolla om man fått in pengar mm.. Brukar ge lite till syster ibland om hon vill ha men hon är en storlek 34 och jag en 36 så allt passar tyvärr inte.

Det är skönt att flytta på ett vis, man kan rensa bort lite saker men det är jobbigt också!


Kommentera inlägget här :