Vår dag

publicerat i Vardag


bus

uteliam

Efter Alvin hade ätit lunch så mötte vi upp Emma och min lillebror för en promenad ner på stan. Emma skulle byta ett par skor till Liam, sen kikade vi lite på barnkläder och sedan gick vi hem. Skönt att inte behöva åka buss för att träffas, då tar det inte lika lång tid sen kan man bara gå hem när man känner för det (eller Alvin blir less ;))

Nu har jag pluggat lite men matten går verkligen inte så bra, fast det går inte jätte dåligt men jag är tveksam om det blir ett g där men mina andra betyg borde väga upp det. Fast jag ska ha G i matte! Måste bara tycka att det är lite mer intressant. Suck.. Det är inte intressant.

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Z:

Tror aldrig jag har kommenterat hos dig, så på tiden att jag gör de :)
Alvin är sååå söt och du verkar vara en jätte bra mamma :)

2:a kommentar, skriven , av Kristin:

Vad fin han är! Han ser så busig ut på första bilden :)

3:e kommentar, skriven , av Sandra svarar:

Kristin: Tack, hihi jag kan lova att han nästan är lika busig ;)
Z: Åh tack så mycket =)

Kommentera inlägget här :