tisdag

publicerat i Vardag
Idag har vi varit på ikea igen, men idag köpte vi inte så mycket bara några knoppar till gaderoberna, lite ljus och sådant. Sen åt vi middag där också.
Dom hade inte tapetserat Alvins rum idag! Vi vet inte varför, antingen så stod det inte med på arbetsordern. Vi får se imorgon vad dom säger. Jag har iallafall dammsugit och torkat golven i vårat sovrum idag, ska torka golven igen och torka ur skåpen imorgon. Jag tänkte att jag och Alvin ska åka dit efter vi har ätit lunch och kollat på stan med min farmor imorgon.

Nu ska jag fortsätta plugga (och kolla på gossip girl).

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av emma:

kommer birgitta imorn?.. vi kan väl ses imorn när du ska hit?så kan jag komma upp med kaffe.. ja vad synd att de vart sådär med alvins rum, kram på dig

Kommentera inlägget här :