Natti

publicerat i Om mig
Har suttit och pluggat nu på kvällen (som vanligt) men det går inge vidare men matten måste jag säga, de andra kurserna går bra men matten usch.. Men det var väl ingen överraskning, har aldrig varit något vidare på matte men tänkte testa läsa c kursen ändå men ja det skiter nog sig. Men ig är ett betyg iallafall, värre med streck. Har nog kommit in på andra funderingar iallafall ang, utbildning vill nog läsa beetendevetenskap och då behöver man inte c kursen. Jaja men kursen är inte slut än! Vill gärna ha ett g.

Alvin har varit lika gnällig idag också och utslagen eller vad det nu är blev inge bättre. Men jag ringde till familjeläkaren förut iallafall, skulle avvkata som jag förstod att dom skulle säga. Så säger dom jämt, men det känns bra att ha ringt. Sen ringde hon upp till mig igen och sa åt oss att smörja med miniderm men det gör vi men flaskan var slut så vi åkte och köpte ny men ja vi får se om dom försvinner. Hon trodde det berodde på en infektion i kroppen efter feber, men jag försökte förklara för henne att Alvin aldrig haft feber. Jag kollar nästan temp varje dag, har blivit en vana så jag är rätt säker på det. Hon var lite otrevlig tycker jag men men.. Kanske därför hon ringde upp och tipsade om miniderm för att hon kände sig lite otrevlig, mycket till hjälp var hon då inte. Men hon trodde inte det var en allergisk reaktion.

Nu ska vi sova, Natti!

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av emma:

Hello sweet =) ett tips med gnälliga barn är ju att typ gå till öppna eller nått. vilken skillnad de blir när dom kommer ut. =) funkar skit bra på liam. alvin kanske har lite atopisk hud, kan ju få såna utslag då för visst har han torr hud? de går nog över snart.. nu ska vi sova.. puss

2:a kommentar, skriven , av Evelina:

Åh beteende vetare har jag med fundrat på. Det verkar skojj tycker jag

3:e kommentar, skriven , av Sandra:

Emma: Ja det var en smart ide, tänkte börja gå dit lite mer när vi flyttar =) Ja det kanske han har, tänkte på det tidigare idag.. puss
Eve: JA det verkar skit skoj

Kommentera inlägget här :