Morning

publicerat i Vardag
Morning, nu har jag och Alvin varit ute och gått och nu går Alvin runt i sin gå-stol. Jag ska snart ge Alvin lite gröt och sen försöka se om han vill sova så jag kan göra mig klar. Sen ska jag till högskolan vid 13 på öppet hus och Alvin ska hem till Xandra och hälsa på lite :-) Det är bara öppet hus i 40 minuter tror jag, eller vårt pass var så långt. Jag ska iallafall lyssna på beetendevetenskap, har bestämt mig för att söka det i första hand. Hoppas jag kommer inte, skulle vara jätte roligt.
Nej gröt var det...

Förresten hur kunde jag glömma det, det är ju alla hjärtans dag idag! ♥

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av emma:

puss på alla hjärtans dag.. =) håller tummarna för att du kommer in..

2:a kommentar, skriven , av Sandra:

Emma: puss! tack sötis!

3:e kommentar, skriven , av Louise:

Jag har precis avslutat min utbildning till beteendevetare. Det är ett jätteroligt och intressant program. Hoppas du kommer in.

4:e kommentar, skriven , av Sandra svarar:

Louise: vad kul, grattis! är det svårt att komma in?

5:e kommentar, skriven , av nathalie:

var med på högskolan och kikade idag. inte klokare vart jag för det :P

6:e kommentar, skriven , av Sandra svarar:

Nathalie: Haha nej det är svårt! Men ganska intressant iaf =)

7:e kommentar, skriven , av nathalie:

jo det är klart. om man vet vad man vill bli så.. :P

8:e kommentar, skriven , av Louise:

Sandra: Det varierar från år till år men jag tror inte att det är jättesvårt om man har hyfsade betyg. Man kan gå in på vhs.se och titta på statistik över vilka betyg/poäng som krävts för att komma in de senaste terminerna.

Kommentera inlägget här :