Migrän

publicerat i Om mig
Jag börjar fundera på om jag fått tillbaka min huvudvärk som jag hade innan Alvin föddes och innan graviditeten. Eller jag hade inte lika mycket under graviditeten. Jag vet inte om det är migrän eller inte men denna vecka har jag haft stark huvudvärk tre dagar. Min mamma har också problem med huvudvärk. Jag funderar på om jag ska gå till en läkare och få speciella huvudvärkstabletter men det känns lite onödigt också eftersom treo oftast hjälper men idag var dom slut. Det är ganska jobbigt eftersom det är svårt att plugga när man har huvudvärk och göra andra saker också.

Maten var jättegod förresten men Alvin vaknade efter vi hade ätit upp men nu sover han igen bredvid Andreas. Jag skriver lite om Barbados i mitt arbete i info&layout. Men har tagit en paus som ni märker.


Jag skrev att vi kollade på soffbordet idag va? Iallafall så var det lika fint men det var lite lägre än jag hade trott men vi ska nog köpa det iallafall. Det är bra för att det är inga vassa kanter så då slipper vi köpa fula saker att sätta på kanterna för Alvins skull för det behövs nu märker jag! Antagligen köper vi en ny tv också, Andreas måste få bestämma lite han också men jag vägrar en stor tv som tar upp hela rummet men det vet jag att Andreas inte har tänkt heller + att jag inte har lust att lägga jätte mycket pengar på en tv för vi hinner knappt kolla på den längre sen finns det roligare saker att köpa :-) Vi har fått ett bra pris av en kompis till Andreas som arbetar på brl.

Nu ska jag ta en efterlängtat dusch, vi hade inge lampa i badrummet igår kväll eftersom den hade gått sönder sen glömde vi köpa en ny glödlampa imorse men nu har vi köpt iallafall. Jag har skrivit här mycket idag men vissa dagara hinner jag inte med så jag tar igen det nu då!


Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av emma:

rekomenderar INTE ett lågt bord när man har kids.. ;) då får man ha i princip nada ifrd. haha..

2:a kommentar, skriven , av Sandra:

emma: nee jag vet men han når upp till vårt nu när han är i gåstolen ändå så han kommer åt överallt ändå den rackarn ;)

3:e kommentar, skriven , av Alexandra:

Det är bara bra att du har bytt. Lättare att gå in på blogg.se än Metro som oftast är lite trögare :)

4:e kommentar, skriven , av emma:

Ja men vi hade ju ett lågt och liam klättra upp på det hela tiden sen när vi böt vart de mkt bättre ;) bara ett tips haha..

5:e kommentar, skriven , av *Sofie*:

Nu har jag hittat till din nya blogg=) Ska lägga den i favoriter. Jag tar Ease tror jag dem heter när jag får migrän, funkar bra och finns på apotek!
Hoppas att ni har haft en bra helg. Kram

6:e kommentar, skriven , av Sandra:

Alexandra: Ja visst är det, jag ångrar mig att jag bytte tillbaka till metro förut =)
Sofie: Vad kul =) Känns bättre att blogga här! Okej dom ska jag testa, tack för tipset! Kram

Kommentera inlägget här :