Lunch

publicerat i Vardag
Nu har jag precis ätit lunch, passade på medans Alvin sover. Annars brukar vi äta tillsammans men då brukar jag ofta få äta kall mat eftersom jag måste mata honom först. Pluggade lite info&layout samtidigt, det är ganska kul. Försöker lära mig redigera foton i photoshop. Någon som vet en bra guide?

Pappa och Emma var här en stund imorse och hälsade på medans Liam är på inskolning på dagis :) Vi bor ganska nära varandra så nu slipper man åka över halva stan för att hälsa på. Dom bor faktiskt väldigt nära, när vi står i vardagsrum/köks fönstret ser vi in till deras två sovrum.

Idag måste jag komma ihåg att skicka iväg en mamma-klänning som jag sålt på tradera och posta ett brev till försäkringskassan så jag får fler mammadagar, annars tar mina snart slut. Andreas ger mig sina dagar som han kan ge bort. Ska göra det när Alvin ätit lunch.

image33

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Louise:

Gå in på moderskeppet.se, där finns det massor av bra guider om hur man använder Photoshop.

2:a kommentar, skriven , av Sandra svarar:

Louise: Tack ska kolla in det!

3:e kommentar, skriven , av Paulin:

Hejsan! :)
Kolla in http://www.webdesignskolan.se/ den lärde jag mig en hel del saker när jag pysslade med ps :) Lycka till!

4:e kommentar, skriven , av Sandra svarar:

Paulin: Tack ska kolla in den!

Kommentera inlägget här :