Jobbig dag

publicerat i Om mig
Idag har varit en riktig jobbig dag. Alvin har varit lite besvärlig, först det där med sömnen sen vill han inte äta ordentligt nog för att vällingen gick ner men kalops var ingen höjdare sen var han inte lika sugen på gröt idag som vanligt. Sen har han haft en gnäll dag och tillsist blev allt jobbigt.
Men jag har packat ner massa av våra kläder, lagt ut lite på tradera, packat ner utifall min syster vill kolla på något och försökt städa lite här hemma.
Ja justja sen fick vi reda på att målarna inte kommer förrens på måndag så vi flyttar inte i helgen men vi ska börja flytta saker till förrådet och massa annat som behöver göras, lite kan vi flytta in i vardagsrummet också. Vi hade nog ändå inte hunnit med att flytta allt. Packa måste vi också göra såklart!

Nu ska jag plugga men jag har ingen motivation för det idag men måste man så måste man.. Eller hur.

Kommentera inlägget här :