Godmorgon

publicerat i Vardag
Godmorgon nu sitter jag och ger Alvin lite grötfrukost, orättvist att han hunnit ätit två frukostar både välling och gröt och jag ingen ;-) Nejdå men jag tänkte att vi kanske skulle ut och gå innan jag äter, måste hitta en ny väg som jag kan gå på morgonen men kom på att mina träningsskor och kläder inte är här. Inte så skönt att gå fort i jeans tycker jag, men vi kan gå ut lite senare och ta en liten promenix.

Alvin vaknade inatt vid 12 och var vaken ett bra tag så jag är lite trött idag, han ville bara krypa runt men det ville inte jag så han fick sova mellan oss. Men när jag vaknade imorse var Alvin borta, Andreas var på toaletten så jag trodde han hade lagt Alvin i sin egen säng men när jag kollade upp så hade Alvin krypit ner från madrassen och krypit mot dörren. Jag kan säga att det har hänt mycket nytt denna vecka, i helgen kunde han inte krypa bara åla sig fram nu kryper han, sätter sig upp och ställer sig ibland på knä mot saker. Men det blir automatiskt jobbigare också när han aldrig ligger still, men det är roligt också när det händer lite :-)

Kommentera inlägget här :