Alvin

publicerat i Alvin
Nu sover Alvin sin förmiddagssömn, han brukar egentligen somna redan vid 10 och sova till lunch men idag så fick han vara uppe lite längre eftersom vi gjorde annat. Han är så busig nu så det är lite skönt när han sover för man hinner inte med så mycket annars. Som idag la jag honom vid sin hörna på golvet och helt plötsligt så kände jag något vid fötterna då var han där jag satt och försökte bita på stolen. Han kan inte krypa än men han har hittat sitt eget lilla vis att ta sig fram, det är svårt för han att krypa på detta golv med kläder för det är så halt när han inte har byxor på sig så kommer han upp på alla fyra.

Tror förresten vi måste sänka spjälsängen nu för Alvin vänder sig i sängen sen märkte jag för någon dag sedan att han försöker ta tag i kanterna på sängen när han ligger på mage och snart så försöker han säkert resa sig mot kanten så det är snart dags. Jag brukar hitta han på mage i sängen ibland när han egentligen ska sova den busungen!


Har jag sagt att Alvins andra tand har kommit upp? Eller ja den är inte så stor än men den är på väg iallafall. Vi märkte den förr förra veckan tror jag det var.

image5


Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Sanna:

Hej Sandra!
Nu har även jag hittat hit!! Så fint du fått det. OCH jag såg dina/era bilder från resan mes stort R i den gamla bloggen. Jösses, så mysigt ni verkar ha haft det! Skönt att Alvin var så snäll på resan.
Ha en underbar dag! Läste att ni skall flytta? Kul. Kram Kram

2:a kommentar, skriven , av Sandra svarar:

Sanna: Hej =) Kul att du hittat igen! Ja det var jätte mysigt på resan! Ja det var skönt att han var snäll, jobbigt annars med flyg och så! Ja vi ska flytta, ska bli så härligt =) Kram!

3:e kommentar, skriven , av klara:

han är galet söt är han!! :)

4:e kommentar, skriven , av Sandra svarar:

Klara: Tack =)

Kommentera inlägget här :