Kramkram

publicerat i Alvin


Alvin kramar sin nalle lite innan läggdags! Nu är jag nästan ensam hemma, Alvin sover och Andreas åkte för att spela badminton med en kompis. Alvin har varit riktigt trotsig idag. Han gör allt han inte får den busen, tur att han är söt. Det brast för han när jag tog av han en stekspade. Då slängde han sig in i väggen och in i sovrums dörren och gallskrek. Jag kan inte riktigt hålla mig för skratt för han fjantar sig.

Xandra och Martina har hälsat på oss idag och det var trevligt,kul att ni kom :)
Imorgon ska jag jobba så jag har gjort en matlåda till mig och en salladslåda(Andreas äter nästan aldrig matlåda om ni undrar varför han inte får någon, han lyxar till det med ute lunch. Dom har en nyöppnad restaurang på jobbet). Sen har jag kokat ägg till min frukost och lagt fram kläder till Alvin. Visst är jag duktig. Nej men allt går fortare då så slipper vi gå upp allt för tidigt. Hatar att stressa. Alvin hatar dessutom att klä på sig så det brukar ta ett tagför han springer iväg efter ett plagg.. Busen!

Kommentera inlägget här :