Julklappar

publicerat i Vardag
Idag ska jag som sagt göra ett prov,gissa vilket? Sen ska jag träffa Xandra på stan för lunch, Martina också tror jag? Jag hoppas verkligen provet går bra. Börjar bli lite nervös, orkade inte läsa så mycket igår. Men som Andreas sa så måste jag läsa frågorna noga för dom kan ibland skriva själva frågorna krångligt.
Jag har börjat skrivit upp vad och vilka jag ska köpa julklappar till. Som sagt så får jag min första lön dagen innan julafton och det är lön för 2 och en halv dag så det är inte så mycket. Men som sagt klappar är inte det viktigaste men jag älskar att köpa julklappar. Alvin ska i alla fall få en dammsugare så långt vet jag. Sen pengar på kontot men den biten sköter Andreas..

Nu måste jag snart cykla.

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Kristin:

Lycka till idag!!

2:a kommentar, skriven , av Sandra:

Kristin: Tack!

Kommentera inlägget här :