Juldagen

publicerat i Vardag
Idag sov vi till halv 9 tror jag innan Alvin slog upp sina ögon. Skönt att han inte vill vakna tidigt. Vi åt sen frukost så det blev lite mat från igår också! Till middag ska vi äta rester igen. Jag och Andreas gjorde en kallmarinerad fläskfilé och potatisgratäng till igår som blev gott! Det är jag sugen på, sen julskinkan och kalkon! Jag tror vi ska kolla på någon film ikväll, blev besviken igår när det bara var skit på tvn. Inte för att vi kollade så mycket men någon bra film hade det kunnat varit istället för massa dåliga julfimer som går varje jul. Vi har varit på experts julrea idag. Jennifer köpte en volym master som det var lite rea på. Om jag hade haft lite pengar hade jag köpt en systemkamera och en assistent, såg en snygg från kenwood!
När Andreas och Alvin vaknar ska jag tvinga med mig dem på en promenad. Sen måste vi städa upp här hemma. Ligger leksaker överallt och Alvin bor inne hos oss för mamma och Janne sov i hans rum. Men nu har dem åkt hem!

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av *Sofie -Mamma till Alex*:

Vilken fin jul ni verkar ha haft, Alvin är söt som alltid på bilderna du lagt upp=)





God fortsättning! Kram

Kommentera inlägget här :