Ingen handling

publicerat i Vardag

Jag och Alvin hämtade upp Emma och Liam på stan tidigare idag för att åka till ica maxi men när vi kom till parkeringen kom all välling upp ur Alvin. Så det var bara att vända. Dumt att ge honom vällingen. Vi fick papper från sjukhuset på saker som var bra att ge efter magsjuka. Välling var en av de dåliga men det var det enda han ville ha imorse. Han har ätit en macka sedan dess och blev lite piggare men nu sover han och jag äter middag nu. Har inte varit sugen på mat sedan i tisdags men idag blev det mat. Tur att det fanns en matlåda så jag slapp laga. Hatar att laga mat när bara jag ska äta. Imorgon tror jag vi ska äta fajitas. Eller jag och Andreas mamma får äta det tror varken Andreas eller Alvin är så sugna.. Nej dags att diska.

Kommentera inlägget här :