God morgon

publicerat i Vardag
Alvin har sovit brevid mig inatt men han har sovit hela natten. Andreas sov på soffan för han blev lite dålig igår. Men det verkar inte blivit något mer. Bäst att hålla han på avstånd för jag ska inte bli sjuk! Jag kanske klarar mig om jag har tur*Ta i trä*. Det var ju Andreas som sov brevid Alvin när han var dålig så om inte han blir mer dålig så borde jag inte bli det! Vi ska fira jul här hemma i år så jag har lite att göra och har inte tid att bli sjuk. Ska jobba nästa vecka också och då vill jag vara frisk. Jag gav Alvin välling imorse för det var det enda han ville ha, han vägrade vatten också. Välling brukar inte vara bra när man är/ har varit magsjuk men än så länge är den kvar i hans mage. Nu sover dom så jag ska kolla på the vocie.

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av pappa:

dotter lilla, du går på samma toa andas samma luft,

du kommer bli sjuk, eller så klarar du dig, men inte för du håller dig undan, haha, knäpp du är

2:a kommentar, skriven , av Xandra:

Hahhaah han är så söööt jag dör!

3:e kommentar, skriven , av Sandra:

X: Hihi ja!! Nuu är vi friska så då kan du hälsa på oss!

Kommentera inlägget här :