Torsdag

publicerat i Vardag

Idag har vi mest tagit det lugnt, var till coop en sväng och när vi skulle gå hem så blev det världens spöregn. Försökte ta skydd vid ett träd men det gick sådär..
Vi var på dagis med Alvin på morgonen också. Han är piggare idag. Det gick bra på dagis han blev glad när vi kom dit och sprang direkt iväg men när vi skulle gå iväg 15 min så hade han blivit jätte ledsen efter 5 min. Han kom väl på att vi inte var där längre. JAg tycker inte det är så jobbigt när han blir ledsen för att vi inte är där för jag tror de flesta barn blir det. Det går nog över när han börjar vänja sig. Imorgon ska vi komma kl 9 istället så det är piggare när vi ska gå ifrån och kunna stanna kvar en stund när vi kommit tillbaka så de inte behöver gå ifrån dagis ledsna. Annars verkar han tycka om dagis för när vi är där leker han bara med barnen och fröknarna.


Nu ska jag kika lite på tv..

Kommentera inlägget här :