The dress

publicerat i Mode, shopping
Okej här är klänningen. Jag vill egentligen ha en axelbandslös klänning så jag kommer nog ta bort de smala banden. Men annars gillade jag de svarta bandet som bryter av lite. Bättre bilder har jag inte just nu.
451598-120451598-121

Så vad tycker ni? Behålla? Fast jag har nog bestämt mig för att behålla den.
Men vilka skor ska jag ha till? Vill helst inte ha vita. Känns inte som det finns så många användningsområden för ett par vita högklackade skor senare.

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Evelina:

ÅÅÅÅH VILKEN FIN KLÄNNING!! :D SUPER FINT!

2:a kommentar, skriven , av Sandra svarar:

Evelina: Tack ;)

3:e kommentar, skriven , av Chriszy:

Jättefin klänning. Eftersom du har det svarta bandet borde det ju bli bra med svarta skor till...

4:e kommentar, skriven , av Evelina:

vart har du köpt den föresten???
Köp ett par fina adidas ballerina snakers som jag gjorde hehehe :D de är svarta och vita..

5:e kommentar, skriven , av Emmasusanna:

Ett tips. köp ett par SKÖNA skor, för blir det varmt så är det grymt jobbigt, vilket det är ändå. Speciellt med högklackat. och det går väl perfet med ett par svarta skor, eftersom bandet är svart :)

Jättefin klänning :)

6:e kommentar, skriven , av Kristin:

Jätte fin klänning och den satt jätte bra på dig!

Kommentera inlägget här :