Segt

publicerat i Om mig
Idag går det segt med att plugga, jag är lite sådär att när jag har lite att göra så gör jag inget men när jag har mycket så arbetar jag hela tiden för att hinna göra allt så snabbt så möjligt så jag kan börja med något nytt. Gillar att ha ganska mycket på en gång. Konstigt. För när man har mycket så klagar man.

Alvin sover nu och Andreas gick ut för att kolla på en kompis billjus med dioder? Ja lät inte sådär himla intressant måste jag säga.. Men dom tycker nog det.
Annars så har jag och Alvin umgåtts med min lillebror idag, inte min minsta utan min andra. Låter dom jag har en drös av syskon men det har jag inte utan jag har 3 halvsyskon. Två är lika gamla fast dom är inte syskon, 16år är dom. Jaja nog om det. Nu ska jag försöka plugga.

image124
Förrsten vår duktiga kille stod upp utan stöd idag, fast i någon sekund bara men snart så=)

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av emma:

n¨ää vad skoj.,. inte långt kvar tills han knatar omkring.. haha 3 syskon med olika föräldrar haha tur att två av dom har samma pappa iaf ;) love you

2:a kommentar, skriven , av Klara:

Jag slutar aldrig förundras över hur söt han faktiskt är!:D

3:e kommentar, skriven , av Sandra svarar:

Klara: Hihi tack!

Kommentera inlägget här :