Seg

publicerat i Om mig
Är lite seg idag, har inte huvudvärk men huvudet känns segt. Jag och Alvin gick ner på stan för att låna en bok på biblioteket till svenska c sedan gick vi till h&m och kicks. Köpte en ny foundation från max factor, fick hjälp av en snäll tant. Har fortfarande kvar i min gamla från lancome och den nya slår inte den gamla. Jag använder inte så mycket smink på våren/sommaren så jag köper oftast lite bättre smink på hösten. Sedan köpte jag en fuktcremé. Hittade inget speciellt på h&m, typiskt när man har presentkort. Sedan gick vi hem för Alvin var trött och ville inte somna i affären men somnade såklart på vägen hem.

Ikväll ska jag plugga en massa hade jag tänkt för imorgon måste Andreas jobba över lite så jag fick välja dag mellan idag och imorgon. Sen är det skönt att ha det lite enklare sakerna avklarade i början på veckan. Vi åker dessutom bort hela helgen så då blir det inte så mycket pluggande. Vi ska till Andreas mamma eftersom dom alla tre fyller år denna vecka.

Kommentera inlägget här :